SSČ AV ČR, v.v.i.
Národní 1009/3
110 00 Praha 1
Martina Jeleňáková
Tel.: +420 221 403 529
e-mail:  jelenakova

 

Vyhledávání

Celý intranet Aktuální oblast

Kalendář událostí

Dnes < 2018 >  < listopad > 
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Proces nákupu

 

1. INFORMACE
SSČ pravidelně vždy v lednu každého roku informuje e-mailem ředitele, vedoucí THS a případně jmenované kontaktní pracovníky všech pracovišť AV ČR o výsledcích minulé aukce a zahájení přípravy aukce nové. Všechny dopisy naleznete v našem archívu.
 
2. SMLOUVA SE SSČ
SSČ (centrální zadavatel) uzavře s Vaším ústavem Smlouvu o centralizovaném zadávání. Vzor smlouvy naleznete zde.
 
3. SOUPIS ODBĚRNÝCH MÍST
Proběhne soupis odběrných míst, která chcete zapojit do aukce. Není nutné zapojovat celý ústav – lze zapojit pouze vybraná odběrná místa dle Vašich požadavků. Do aukce lze zapojit i odběrná místa s historií spotřeby mladší než jeden rok nebo nově zřízená odběrná místa, kdy bude proveden odhad ročního odběru.
V této fázi je nezbytné věnovat velkou pozornost tomu, aby dodávané informace o smlouvách a vyúčtováních byly kompletní (se všemi dodatky).
 
4. PŘÍPRAVA AUKCE
Dohodce (PROSPEKSA, a.s.) provede analýzu podkladů odběrných míst (faktury, smlouvy) a vyhodnotí možnosti účasti v aukci (tj. zda všechna odběrná místa splňují nezbytné podmínky). V této fázi je nutné, aby Váš ústav dokázal pružně reagovat na případné operativní vyřízení výpovědí stávajících smluv s energetickými firmami. Některé smlouvy je velmi obtížné vypovědět.
Dohodce připraví podklady pro aukci (přihlášky, přílohy). Ústav v této fázi doplní svoje požadavky na termíny a způsob vyúčtování. Je nutné si zkontrolovat, že všechny údaje jsou v souladu s Vašimi požadavky.
Vzor přihlášky do aukce zde.
 
5. AUKCE
Proběhne elektronická aukce (aukce probíhají každý týden, je tedy dostatek času na přípravu). O výsledku aukce Vás neprodleně informuje e-mailem SSČ. (příklad průběhu aukce zde)
 
6. ZÁVĚRKOVÝ LIST (SMLOUVA)
Výsledkem aukce jsou samostatné Závěrkové listy (vzor zde), které mají právní sílu obchodní smlouvy. Svými podpisy je stvrzují makléři dohodců a Registrační centrum burzy. Případné další změny je pak možné realizovat již jen prostřednictvím dodatků.
 
Aukce se vždy koná na přelomu léta a podzimu a soutěží se ceny pro následující rok. Na podzim 2015 se tedy bude konat nákup energií pro rok 2016.